Informatie Technologie voor de Theoretische Leerweg

  • Dit doe je in een groep van 4 lln

    Maak een plan

    •Welke apps (2 of 3) ga jullie verder uitdiepen en geschikt maken voor 1 vak.
    •Wat ga jullie doen? Welk vak? Welke docent?
    –Alfa: Ne, En, Du, Fr
    –Bèta: Nask, Wi, Re
    –Gamma: Gs, Ak, Ma…
    •Welk hoofdstuk(-ken) wil je aanpakken?
    •Hoeveel tijd kost het? Maak een planning!
    •Wat hebben jullie verder nog nodig?
    •Hoe gaan jullie dit aanbieden/implementeren.
    •Ontwikkel een vragenlijst met 4 punten scores;
    –Voor de docent
    –Voor de leerlingen
    •Hoe ga je dit Toetsen met een controle groep/klas?

    Resultaat: Een document onderbouwde keuzes voor vakken, hoofdstuk(-en) en docenten, Plan Van Aanpak, vragenlijsten & controleklas(-sen).

  • Dit doe je met 4 lln

    •Welke middelen zijn nu beschikbaar op school?
    •Welke middelen zijn beschikbaar op internet? B.v.:
    –Kahoot
    –Aurasma
    –Symbaloo
    –Moovley
    –Boektweepuntnul voor verder onderzoek
    –Google
    •dropbox
    •Docs etc.
    •Welke middelen ken jij?
    •Welke andere apps ken jij

    Resultaat: Een document met gemotiveerde keuzes:

    • Omschrijving (Wat kan het)
    • Motivatie (Waar toepasbaar in de Kennisoverdrachtpyramide)
    • evaluaties (Hoe geschikt is het) en
    • bijlagen met linkjes (Bronvermeldingen).
    • Wie wordt je sponsor bij de ontwikkeling.
  • Onderzoek naar effieciency van het onderwijs. Basis verkenning

  • P2 16-18

    Gasttoegang
  • P8 Hardware architectuur:

    • Randapparatuur
    • Netwerken
    • Installatie/reparatietechnieken
    • Componenten PC

    P9 Unity 5 App maken:

    • Introductie opdracht
    • Database

    P10 Unity 5:

    • Een creatie maken
    Gasttoegang